رئیس پلیس راه گیلان:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان/تردد در محور‌های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه گیلان گفت: از امروز در محور رشت – قزوین محدودیت‌ ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمد پور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: برای عملیات نصب سرامیک تونل در محور رشت – قزوین تونل قدیم منجیل باند شمالی و جنوبی کیلومتر ۷۰ تا ۷۱ محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، این محدودیت از امروز، اول دی ماه آغاز و تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد، افزود: محدودیت ترافیکی در روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: رانندگان در زمان اجرای عملیات می‌توانند ازمسیر جایگزین، مسیر شمال به جنوب از طریق کنار گذر و مسیر جنوب به شمال از داخل تونل با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط تردد کنند.

سرهنگ حسین محمد پور همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۱۸ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم و عدم توجه به جلو از عوامل این تصادف‌ها بوده است گفت: خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ در جاده‌های استان رخ نداده است.

رئیس پلیس راه گیلان، به بارش برف در مناطق کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: تردد در محور‌های کوهستانی استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان باید مجهز به وسایل گرمایشی نیز باشند.

سرهنگ حسین محمد پور گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

وی از مسدود بودن محور پونل به خلخال خبر داد و افزود:این محور با وجود تلاش‌های شبانه روزی راهداری، اما به علت ریزش و رانش مجدد همچنان مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال تردد کنند.

سرهنگ محمد پور تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.