غلامی گفت: وجوه مثبت دانشگاه ها در جامعه دیده می‌شود تمام مشکلات به دست دانشگاه ها برطرف خواهد شد.

آیین نامه ارتقای مراکز پژوهشی به امضا رسیده استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور که امروز برگزار شد با اشاره به انتظارات از دانشگاه گفت: دانشگاه ها باید وارد عمل شوند و کسب و کارهای مبتنی بر دانش را داشته باشند؛ امروزه دانشگاه های کشور در حال تکامل هستند و تغییر یافته اند.

وی ادامه داد: در گذشته دانشگاه‌های کشور با صنعت ارتباط خوبی نداشتند اما اکنون حرکت فزاینده‌ای درحال گسترش است، در دانشگاه ها توجه ویژه ای به پارک ها صورت گرفته  و پروژه های خوبی با مراکز مختلف شروع شده و قرار است دانشگاه ها به حل مشکلات کشور بپردازند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: جایگاه ویژه‌ای برای پروژه های پژوهشی در وزارت علوم در نظر گرفته شده است و آیین نامه های ارتقایی برای این موضوع به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: اگر کسی صحبت از کارآمدی می‌کند خود باید وارد شود محققان ما و بسیاری از اساتید درحال کار هستند و چالش های کشور را برطرف می‌کنند.

غلامی با بیان اینکه وجوه مثبت دانشگاه ها را در دانشگاه باید دید گفت: وجوه مثبت دانشگاه ها در جامعه دیده می‌شود تمام مشکلات به دست دانشگاه ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر علوم در نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار