ذاکری گفت: دانش آموختگان کارشناسی حدود ۷۸ درصد در پایش بین ۹۴ -۹۵ صورت گرفت مشغول به کار بودند و شاغل ثبت شده‌اند.

اشتغال بالا در بین دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت/ دانشجو محصول و میوه دانشگاه استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز آموزشی و پژوهشی که ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد با گرامیداشت هفته پژوهش و روز حمل و نقل گفت: خوشحال هستم از این که در جمع دانشجویان ممتاز دانشگاه هستم، بارها گفته‌ام دانشجو محصول و میوه دانشگاه و سرسبد آن‌ها دانشجویان نخبه هستند.

وی افزود: تسهیلات دانشگاه برای ادامه تحصیل شما دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالات هم در وزارت علوم و هم دفتر استعدادهای درخشان فراهم شده است تا حداکثر پذیرش را از ممتازین خود داشته باشیم.

ذاکری درباره وضعیت اشتغال دانش آموختگان بیان کرد: در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور در رنکینگ‌های مختلف رتبه بین یک تا 3 را داریم، به لطف خدا دانش آموختگان کارشناسی حدود 78 درصد در پایش بین 94 -95 صورت گرفت مشغول به کار بوده و شاغل ثبت شده اند. در دوره کارشناسی ارشد 86 درصد و دکتری 93 درصد مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: قطعا دانش آموختگان برتر ما جزو درصدهای اولیه ای هستند که در نهادهای علمی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، حتی مراکز اجرایی چه خصوصی و چه دولتی مشغول به کار می شوند.

وی افزود: انتظار می رود شعاری که انجمن دانش آموختگان دانشگاه امسال دادند یعنی"هر علم و صنعتی دست یک علم و صنعتی دیگر را بگیرد" برای فراگیر کردن بحث اشتغال و بالا بردن اشتغال دانش آموختگان عملیاتی شود.

انتهای پیام/

لزوم بالا بردن اشتغال دانش آموختگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار