همزمان با برگزاری رزمایش سپاه در خلیج فارس، روایت شهید سیدمرتضی آوینی از رزمایش سپاهیان اسلام در خلیج فارس با هشتگ #اقتدار_سپاه به اشتراک گذاشته شده است.

روایت شهید آوینی از رزمایش سپاه در خلیج فارس +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جاری با رزمایش آبی و خاکی پیامبراعظم۱۲ نیروی زمینی سپاه پاسداران در جزیره قشم آغاز شد. این رزمایش، با تمرکز بر وجه تهاجمی دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس، با مشارکت یگان‌هایی از نیروی زمینی و دریایی سپاه پاسداران انجام گرفت. همزمان با برگزاری این رزمایش ویدئویی از روایت شهید سید مرتضی آوینی از رزمایش سپاهیان اسلام در خلیج فارس در فضای مجازی باز نشر شد.


بیشتر بخوانید:

عذرخواهی یکی از فرماندهان ارشد سپاه در مراسم عروسی +فیلم

#اقتدار_سپاه در عمل است نه در حرف


متن این روایت شهید سیدمرتضی آوینی از رزمایش سپاهیان اسلام را می‌توانید بخوانید و در ادامه ویدئوی آن را ببنید.

معیار قدرت در جهان امروز ابزار است و آن كه ابزارهای نظامی مهلك‌تری در اختیار داردروایت سید مرتضی آوینی از رزمایش سپاهیان اسلام در خلیج فارس را ببینید #اقتدار_سپاه قدرتمندتر است. صلح و امنیت در دنیایی اینچنین، بر این موازنه است كه متكی است؛ موازنه‌ی قدرت در میان گرگ‌های متخاصمی كه از ترس دندان‌های تیز یكدیگر، هر چند رو در روی هم ایستاده‌اند و مي‌غرند، اما حمله نمي‌كنند. این انگار كه در جهان وارونه‌ی امروز برای حفظ صلح و امنیت باید تسلیحات نظامی پیشرفته‌تری ساخت تا دشمن را از حمله باز دارد، یعنی بمب‌های اتمی حافظ صلح و امنیت و آرامش هستند. آیا به‌راستی در این دنیای وارونه كه منطق دیوانگان حكمفرماست، ما نیز با همین معیارها پای به میدان نهاده‌ایم؟ آیا به‌راستی قدرت و شجاعت ما بر موشك‌های استینگر و سلاح‌های پیشرفته‌ی دیگری كه در اختیار داریم متكی است؟ جواب این است: خیر، ما به حول و قوه‌ی خدا بر قوه‌ی اتم نیز دست خواهیم یافت، اما هرگز بر آن تكیه نخواهیم كرد. و اگر راستش را بخواهید، اصلاً موشك استینگر برازنده‌ی دستان ماست، چرا كه ما علمدار استمرار نهضت انبیا هستیم و برای تحقق حاكمیت احكام خدا در كره‌ی زمین قیام كرده‌ایم. آن‌گاه كه موشك استینگر بر شانه‌ی یك پاسدار مؤ‌من قرار گیرد، ابزار درست در خدمت آنچه كه باید، یعنی در خدمت اشاعه‌ی توحید بر سراسر سیاره‌ی زمین، به كار رفته است. و لیكن ما هرگز بر قدرت ابزار تكیه نخواهیم كرد؛ قدرت حقیقی در جایی دیگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار