وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان چهار پروژه بهداشتی درمانی نیکشهر را افتتاح کرد.

افتتاح چهار پروژه بهداشتی درمانی در نیکشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، امینی فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، بخش LDR، سی تی اسکن بیمارستان محمد رسول الله (ص) و مجموعه مسکونی ۶ واحدی متخصصان است.

محمد مهران امینی فرد افزود: عملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی نیکشهر در زمینی به مساحت هزار و ۶۲۰ متر مربع از سال ۱۳۹۴ آغاز که برای ساخت و تجهیز آن بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: این کلینیک با ۲۰ پزشک متخصص خدمات مورد نیاز مردم در حوزه‌های داخلی، جراحی، دیابت، نورولوژی، ارتوپدی، اطفال، زنان، رادیولوژی و سونوگرافی را ارائه می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: همچنین بخش LDR (واحد‌های اختصاصی زایمان) بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۹۵ در زمینی با زیربنای هزار و ۱۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده بود با ۱۲ اتاق زایمان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: سی تی اسکن این بیمارستان نیز با مشارکت بخش غیردولتی و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان راه اندازی شده است و یک متخصص سونوگرافی نیز در این بخش خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم ارائه می‌کند.

وی گفت: مجموعه ۶ واحدی متخصصان نیکشهر در زمینی با زیربنای ۵۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با تجهیزات کامل به بهره برداری رسید.

امینی فرد با قدردانی از توجه وزارت بهداشت و درمان برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی جنوب سیستان وبلوچستان افزود: ساخت ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار و ایرانشهر موجب تحول در شاخص‌های بهداشتی و درمانی این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ز

وزیر بهداشت در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار