عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ٥۴٠ تختخوابی چابهار با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر با کمک و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سیدحسن قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور کلنگ زنی پروژه بیمارستان ٥٤٠ تختخوابی بیمارستان چابهار و بهره برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی به استان سفر کرده است، هم اکنون وارد فرودگاه کنارک شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌های چابهار و کنارک و جمعی از مسئولان و مقامات محلی قرار گرفت.

وزیر بهداشت به جنوب سیستان و بلوچستان وارد شد

وزیر بهداشت در بدو ورود به چابهار گفت:در این سفر تعدادی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:درخصوص ساخت دانشکده پزشکی در منطقه چابهار، شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساخت دانشگاه مقرراتی را وضع کرده و باید براساس همان مقررات عمل کنیم.

وی گفت:ساخت دانشگاه مساله‌ای نیست که ما بتوانیم مجوز دهیم، بلکه مبتنی بر زیرساخت‌هایی است که باید فراهم شود.

قاضی زاده افزود:درحال حاضر دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر وجود دارد که امیدواریم این استعداد و پتانسیل را داشته باشد تا به دانشگاه ارتقا پیدا کند.

وزیر بهداشت به جنوب سیستان و بلوچستان وارد شد

وی ادامه داد:درعین حال چابهار در زمینه ساخت دانشکده در مراحل اولیه قرار دارد و چنانچه بتواند استاندارد‌ها و شاخص‌های موردنیاز که قانون تعیین کرده را کسب یا فراهم کند، یکی از مراکز آموزشی مهم این منطقه محسوب خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های خود ادامه داد:در زاهدان عملیات ساخت بیمارستان ٥٠٠ تختخوابی کلید خواهد خورد و همچنین در این سفر بیش از ٢٠ پروژه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

رحمدل بامری روابط عمومی استانداری اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت بیش از ۲۰ هکتار با ۶۰ هزار متر مربع ساخته و ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز این بیمارستان هزینه می‌شود.

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: حضور در شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر و زاهدان از جمله برنامه‌های سفر دو روزه قاضی زاده هاشمی به سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: چند پروژه بهداشتی امروز یکشنبه با حضور وزیر بهداشت در نیکشهر افتتاح می‌شود.

بامری ادامه داد: کلنگ زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر از دیگر برنامه‌های سفر قاضی زاده هاشمی به سیستان و بلوچستان است.

وی اظهار داشت: همچنین پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دومین روز سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

سفر وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار