رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست هرمزگان از برگزاری جشنواره همیار دانش آموزی محیط زیست خبر داد.

برگزاری ششمین جشنواره همیار دانش آموزی محیط زیستمطهره عابدینی رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت:ششمین جشنواره همیار دانش آموزی محیط زیست همزمان با روز هوای پاک دراستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در محور‌های اصلی آلودگی هوا (آب، خاک و هوا، انرژِی، صوت و نور)، اکوتوریسم، تنوع زیستی، و مدیریت پسماند برگزار می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست هرمزگان گفت:بهینه سازی مصرف آب، سوخت و انرژی، اهمین و ارزش تالاب‌ها و جنگل‌های حراو تهدیدات تالاب‌ها از محور‌های ویژه ششمین جشنواره همیار دانش آموزی محیط زیست است.
مطهره عابدینی افزود:همه دانش آموزان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و تا بیستم دی ماه فرصت دارند آثار خود را در این محور‌ها شامل مقاله، فکت شیت، اینفوگراف، نقاشی و کاردستی با مواد دور ریختی به این اداره کل ارسال کنند.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با محیط زیست در سطح جامعه و کمک به انتشار این آثار با ابزار قدرتمند هنر است.
ششمین جشنواره همیار دانش آموزی محیط زیست ۲۹ دی ماه همزمان با روز هوای پاک برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ر


ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با برگزاری جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.