رییسی گفت: افزایش کیفیت خدمات با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی منطبق بر نظام سطح بندی مهم‌ترین اهداف در نظام ارجاع است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه نظام ارجاع ضمن اشاره به اهمیت استقرار نظام ارجاع اظهار کرد: نظام ارجاع یا سطح بندی خدمات علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های سلامت، مزایای بسیاری برای آحاد ملت خواهد داشت.

مهم‌ترین اهداف نظام ارجاع

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی منطبق بر نظام سطح بندی مهم‌ترین اهدافی است که در نظام ارجاع در بستر پرونده الکترونیک سلامت بیمار دنبال می‌شود.

رییسی گفت: خوشبختانه هماهنگی در بالاترین سطح میان معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت برای اجرای کامل این طرح وجود دارد.

نظام ارجاع، تحول بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی

در ادامه این جلسه قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، طرح نظام ارجاع را تحول بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی شده و گام بلندی در راه رضایتمندی خدمت گیرندگان برداشته خواهد شد.

جان بابایی بر آمادگی کامل حوزه درمان برای استقرار نظام ارجاع تاکید کرد و افزود: تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگسازی دو مقوله مهم در اجرای موفق این برنامه است.

در این جلسه جمعی از مدیران معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار