فرماندار شهرستان گناوه گفت: ساماندهی دستفروشان باید تا قبل از ماه‌های منتهی به پایان سال انجام و نباید به روز‌های آخر سال موکول شود.

ساماندهی دستفروشان تا پایان سال انجام شودسیدعلی پاک نژاد در جلسه شورای سلامت این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،افزود: باتوجه به اینکه سلامت به عنوان رکن اساسی جامعه به شمار می آید، همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی شهرستان برای تقویت و ارتقای این مهم ضروری است.

وی بیان کرد: در این زمینه وزارت بهداشت حوزه معاونت اجتماعی را تشکیل داد و اقدام های خوبی در کشور به ویژه این شهرستان انجام شده است.

فرماندار گناوه ادامه داد: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز با ورود هموطنان زیادی روبرو می شود، افراد زیادی ازطریق دستفروشی مشغول بکار می شوند که باید در ساماندهی آنان برنامه ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.

پاک نژاد افزود: برپایی نمایشگاه کالا و اقلام مختلف همراه با برنامه های شاد در کنار ساحل راهکاری مناسب برای سوق دادن دستفروشان از بازار این شهر است که انتظار داریم تا قبل از پایان سال پایان یابد.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: برخورداری از بهداشت وسلامت حق عامه مردم است و به قانون گذار تکلیف شده در صورت تعرضی به این نیاز اصلی جامعه درصورت اثبات ورود و پیگرد قانونی کند.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود: میدان امام خمینی (ره) یکی از بهترین نقاط و پیشانی شهر است و باید فضا و چهره آن درخور و شان مردم و هموطنان باشد.

وی گفت: اعضای شورای سلامت باید در برابر کسانی که بهداشت عمومی را تهدید و به مخاطره می اندازد به جد برخورد کند.

انتهای پیام/م

ساماندهی دستفروشان به روز‌های آخر سال موکول نشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.