معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی شهر بوشهر آغاز شد.

اجرای مرحله نخست طرح ساماندهی دستفروشان نوار ساحلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس نامدار زاده افزود: در این مرحله همه این واحد‌ها از نوار ساحلی جمع آوری شدند و انتظار است که با جانمایی و ساماندهی مناسب فعالیت آن‌ها از سرگرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه عمده محور فعالیت دستفروشان نوار ساحلی عرضه مواد غذایی بوده و با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد انتظار داریم در قالب طرح ساماندهی دستفروشان، آسیب‌های تهدید کننده سلامت شهروندان  به حداقل برسد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تصریح کرد: در قالب طرح ساماندهی از فعالیت اتباع خارجی و غیربومی‌ها برای دستفروشی در نوار ساحلی جلوگیری می‌شود.

نامدارزاده عنوان کرد: عمده مزیت این طرح کاهش شمار دستفروشان و زیباسازی نوار ساحلی از پراکندگی دستفروشان رسته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: با جانمایی انتظار داریم تا کمتر از یک ماه دیگر فعالیت دستفروشان در نوار ساحلی بوشهر از سرگرفته شود.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر یادآور شد: در خصوص فعالیت خودرو‌هایی که در خیابان‌ها محصولات مختلف عرضه می‌کنند نیز برنامه‌هایی پیش بینی شده که بزودی جزئیات آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

نامدارزاده بیان کرد: فعالیت خودرو‌ها علاوه بر مخدوش سازی منظر شهری در برخی مواقع باعث ترافیک و سوانح رانندگی در شهر می‌شود که این امر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/م

ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی بوشهر آغاز شد

برچسب ها: تغذیه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.