ششمین کنگره ملی اخلاق پزشکی کشور و پنجمین همایش ملی شیوه‌های نوین درمان ناباروری پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ششمین کنگره ملی اخلاق پزشکی کشور و پنجمین همایش ملی شیوه‌های نوین درمان ناباروری که به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، امروز به پایان رسید.

صلح‌جو، معاون پژوهش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این مراسم اظهار کرد: ۲۵۰ متخصص از دانشگاه‌های سراسر کشور در این کنگره حضور داشتند و از ۴۳۰ مقاله رسیده شده به دبیرخانه این کنگره پس از داوری‌های متعدد ۳۴۰ مقاله پذیرفته شد که ۳۶ مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه شد.

وی تصریح کرد:۷ مقاله از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به عنوان برترین‌های این حوزه انتخاب و از صاحبان این اثر‌ها تجلیل شد.

دبیر این کنگره اضافه کرد: همچنین از سخنرانان برتر این کنگره، زهرا دهدشتی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم با موضوع نگرش زنان نابارور در مورد مسائل فقهی و حقوقی شیوه نوین درمان ناباروری در شهرستان جهرم، حسین محمودیان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع بررسی میزان آگاهانه بودن رضایت کسب شده از بیماران تحت عمل جراحی زنان در یکی از بیمارستان‌های شیراز و مجتبی جعفری از دانشگاه علوم پزشکی بم با موضوع طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش اخلاقی ارائه‌دهندگان خدمات اورژانس پیش بیمارستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/چ

کنگره ملی اخلاق پزشکی کشور در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار