رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: دیدار مسئولین قضایی با زندانیان علاوه بر اینکه سختی حبس را بر زندانیان آسان‌تر می‌کند می‌تواند کمک زیادی به کاهش جمعیت کیفری زندان کند.

دیدار قضات و مسئولان قضایی با زندانیان در کاهش جمعیت کیفری موثر استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد قربانی رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت : در دین مبین اسلام به رسيدگي به مشكل ديگران و حل آن تاکید و براي آن اجر و پاداش زيادي در نظر گرفته شده است و باید با در نظر گرفتن این مطلب تا جایی که در توانمان است مشكلی از فرد گرفتار و یا زنداني را حل کنیم.

این مقام قضایی افزود : يكي از اموری كه سبب رسيدگی به مشكلات زندانيان می شود ديدار چهره به چهره با این افراد است و این موضوع هميشه مورد تاكيد رییس قوه قضائيه و رئيس كل دادگستري استان است.

وی گفت : با توجه به تاکیدات آیت الله آملی لاریجانی،ریاست قوه قضاییه و موحد،رییس کل دادگستری، قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامي كرمان به صورت دوره اي از زندان بازديد و به امور زندانيان و رفع مشكلات آنان رسیدگی می کنند.

شایان ذکر است صبح امروز قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی کرمان به همراه معاون دادستان و قضات رسيدگي كننده به جرائم سرقت و مواد مخدر در دادسرا به صورت حضوری در زندان كرمان با زندانيان ديدار كرده و ضمن استماع مسائل و درد دل زندانيان به حل مشكلات مددجویان پرداختند.

 

انتهای پیام/س

دیدار مسئولین قضایی با زندانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار