معاون اجتماعی پلیس استان گفت: طرح آموزش سواد رسانه‌ای با موضوع آسیب‌های فضای مجازی ویژه والدین با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان گفت: در دنیای کنونی ابزار‌های نوین ارتباطی، فضای مجازی و نحوه استفاده ما از آن‌ها بسیار فراگیر شده است، اما شاید دانش کافی نسبت به این فضا‌ها نداشته باشیم.

وی افزود: نداشتن آگاهی کافی نسبت به نحوه بهره گیری از این فضا‌ها می‌تواند هم برای خود ما و هم فرزندانمان آسیب‌های غیرقابل پیش بینی زیادی به همراه داشته باشد.

احمدیوسفی بیان داشت: از اینرو یک طرح آموزشی پیرامون آشنائی خانواده‌ها با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی به همت معاونت اجتماعی پلیس و واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری تدوین شده و از اوایل آذرماه تا پایان سال در حال اجرا است.

معاون اجتماعی پلیس استان یادآور شد: این طرح در همه فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ شهرستان کرمان در دو روز مشخص و به تعداد دو جلسه برگزار می‌شود که اهالی هر محله می‌توانند با مراجعه به این فرهنگسرا‌ها در جلسات آموزشی شرکت و از موضوعات خوبی که ارائه می‌شود بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد و رایگان است و در پایان گواهینامه شرکت در دوره هم برای افراد صادر می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای آگاهی از زمان برگزاری جلسات به فرهنگ سرا‌های فعال محله خود مراجعه و حتما موارد آموزشی را به فرزندان خود منتقل کنند.
انتهای پیام/ی

آموزش سواد رسانه ای در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار