محکومیت فیلسوفی که افسانه سرایی‌های صهیونیست‌ها را برملا کرد + فیلم

۲۵ آذر سالروز محکومیت روژه گارودی، نویسنده مسلمان فرانسوی، در دادگاه پاریس به دلیل تشکیک در افسانه‌ هولوکاست است.

سالروز ظلم نامه‌ای کهبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، «روژه گاردی» در سال ۱۷ ژوئیه ‏۱۹۱۳ در شهر مارسی فرانسه از پدری لائیک و مادری کاتولیک به دنیا آمد و در کودکی به دین پروتستان گروید.

«روژه گارودی» فیلسوف مشهور فرانسوی پس از بررسی ادیان در سال ۱۹۸۲دین اسلام را برگزید و نام حاج محمد رجاء را بر خود نهاد و در ادامه تحقیقاتش پی به افسانه‌سازی هولوکاست توسط صهیونیست‌ها برد و چهره حقیقی آن دروغ تاریخی را افشا کرد.

در سال ۱۹۸۲ به دین اسلام پیوست و با زنی مسلمان ازدواج کرد و دو کتاب با صبغه‌ای معنوی به نام‌های «وعده‌های اسلام» (۱۹۸۱) که مقارن بود با تحقیقاتش در مورد اسلام و کتاب «برای اسلامی قرن بیستمی» (۱۹۸۵) منتشر کرد.

او سال ۱۹۸۷ بنیادی برای آشتی شرق و غرب در بنای کالاهورا در کوردوبای اسپانیا تأسیس کرد و همزمان شهردار ناحیه قرطبه اسپانیا برج خلیفه را به گارودی واگذار کرد و وی در آنجا تنها موزه مربوط به حکومت اسلامی را دایر کرد.

گارودی در سال ۱۹۹۵ کتاب «اسطوره‌های بنیادین سیاست اسرائیل» را منتشر شد. وی در این کتاب به صراحت با تأیید دیدگاه‌های روبر فوریسون، هولوکاست را امری زاده تخیل عوام‌فریبان و آلتی برای توجیه کشتار مردم فلسطین برای برپایی دولت نژادپرست رژیم صهیونیستی قلمداد کرد.

سه سال پس از انتشار این کتاب برای پشتیبانی از گارودی وکیل سودانی یک تیم حقوقی پنج نفره را گرد‌آورد تا از گارودی در محاکمه‌اش در پاریس پشتیبانی کنند، ولی دادگاهی که ۱۶ دسامبر ۱۹۹۸ میلادی برگزار شد، روژه گارودی به اتهام انکار جنایت علیه بشریت توسط نازی‌ها و تحریک احساسات نژادپرستانه علیه یهودیان به پرداخت ۱۲۰ هزار فرانک جریمه نقدی (معادل ۴۰ هزار دلار) محکوم شد.

گاردوی در سال ۲۰۱۲ در سن ۹۹ سالگی در گذشت.

۲۵ آذر ۱۳۷۷ سالروز محکومیت روژه گارودی، نویسنده مسلمان فرانسوی، در دادگاه پاریس به دلیل تشکیک در افسانه‌ هولوکاست است.

رهبر انقلاب در تاریخ ۷۸/۱/۱ درباره روژه گارودی گفته‌اند: «یک نفر در کتابی می‌نویسد: «یهودی‌ها در مورد کشتار خودشان به وسیله هیتلر در جنگ بین‌الملل دوم، بزرگنمایی کردند» آن وقت این کتاب را که توقیف می‌کنند هیچ، نویسنده کتاب را هم به پای میز محاکمه می‌کشانند!»


بیشتر بخوانید: آزادی خواهان جهان را بشناسید + فیلم 


انتهای پیام/
 

سالگرد صدور حکم علیه روژه گارودی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۰۰:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
اگر زنده بود ،سریعا به زندان و جریمه سنگین محکوم و در مکانی خلوت هم تا حد مرگ کتکش میزدند گروه‌های فاشیستی یهودی فرانسوی و البته تحت حمایت دولت ،عملی که مکرر با فریسون انجام دادند وپلیس فرانسه هیچ اقدامی برای امنیت پیرمرد انجام نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدا رحمتش کند
آخرین اخبار