آزادی خواهان جهان را بشناسید + فیلم

در این خبر با چهره‌های جهانی که در مقابل مبارزه با بیداد و ستم جهانی از پا نشسته و صدای اعتراض خود را جهانی کردند آشنا شوید.

آزادی خواهان جهان را بشناسید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهان امروز، در کنار مستکبرین  و متحدان دست نشانده آنها، حالا دیگر جایی برای پنهان کاری و نقاب باقی نگذاشته است. دنیایی که با وجود کثرت اتفاق، حکایت از جهت گیری‌های آشکار و روشن در برابر مواضع گوناگون دارد؛ استکبار و سلطه جویی، حق و باطل، حمایت از مستضعفین و مظلومین، امروزه به راحتی در نمونه‌های جهانی قابل مشاهده است. 

فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیست یکی از قدیمی‌ترین نمونه های این دو دستگی است؛ مردمی مظلوم که برای احیا حق از دست رفته خود، سالیان سال، در برابر این رژیم و حامیان نقاب زده آنها به پا خواسته و با ایستادگی بر خواسته به حق خود، عقب نشینی نکرده‌اند و در مقابل رژیم غاصب صهیونیست که با غیر انسانی‌ترین اشکال ظلم و ستم، در پی خونریزی و یکه تازی‌های وحشیانه خود شده است.

در این بین اما هیچگاه ملت فلسطین، تنها نبوده است، در طول زمان‌های مختلف، حکومت‌ها، سیاستمداران و چهره‌های مختلف جهانی، در این دریای پرتلاطم توحش و انسانیت، به حمایت از مستضعفین و بی‌پناهان جهان، یاری دهنده آنها شده اند. از روژه گارودی فرانسوی ( مهم‌ترین شخصیت فرهنگی سراسر جهان ) گرفته تا ریچل کوری فعال صلح طلب آمریکایی. چهره‌هایی که ثابت کردند فلسطین و قدس تنها به یک کشور و ملت متعلق نیست بلکه نمادی مشترک و فراگیر بین انسان‌های جهان برای مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.