امام جمعه بروجرد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه باید برمحور مصالح دین، اسلام و انقلاب باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: جامعه امروز به وحدت حوزویان و دانشگاهیان نیازمند است، زیرا این ۲ قشر موتورمحرک جامعه هستند.

وی افزود: حوزه و دانشگاه باید همت کنند و تاثیر خود را در جامعه نشان دهند، زیرا همکاری این نهاد‌های علمی و فرهنگی باعث پیشرفت کشورمی شود.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: گرانی کالا‌های اساسی باعث شده اقشارکم درآمد و آسیب پذیر، ضعیف‌تر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: بی ثابتی قیمت‌ها در بازار باعث شده مصرف کنندگان و بازاریان متضرر شوند.

وی ادامه داد: بازاریان در هر شرایط انصاف را رعایت می‌کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد گفت: اختلافات شورای اسلامی شهر مشکلات شهرداری را افزایش داده که امیدواریم اولویت شهردار جدید حل و فصل مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارگران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: شهردار جدید بروجرد باید با حمایت شورای شهرمشکلات درونی شهرداری را برطرف و مبلمان شهری را ارتقا دهد.

وی بیان کرد: امریکا و آل سعود بعد از مدت چهار سال که مردم بی گناه یمن را به خاک و خون کشیدند نتوانستند در مقابل مقاومت ملت مسلمان این کشور ایستادگی کنند و امروز به دنبال صدور قعطنامه هستند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش امروز در باتلاق یمن گرفتار شده اند و به دنبال خاتمه دادن به تجاوزات خود در منطقه هستند.

انتهای پیام/م

وحدت حوزه و دانشگاه باید برمحور انقلاب باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.