نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر بازنگری اساسی در مفاهیمی چون هنر، گفت : اولین هنرمند خدا است و به همین دلیل باید به هنر و امور هنری دیدی توحیدی داشته باشیم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبد النبی نمازی نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان  امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هویت فرهنگی کاشان گفت : فرهنگ جزو ماهیت مسائل اسلامی است و تاریخ کاشان نشان دهنده هویت فرهنگی و اسلامی این منطقه است.

وی با بیان اینکه همواره امام و رهبری به کاشان نگاه ویژه ای داشته اند تصریح کرد: انتظار مردم منطقه این است که حداقل ادارات کاشان با توجه به ظرفیت های بالایی که دارد دارای اختیارات ویژه ای باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد : فرهنگ در نظام طاغوتی دارای بار معنایی خاصی بود و بیشتر صرف مسائلی چون لهو و لعب و ساز و موسیقی می‌‌شد.

آیت الله نمازی افزود : سعی شود در وظایف و مسائل مربوط به وزارت ارشاد بازنگری هایی صورت گرفته شود و بیشتر با نگاهی انقلابی به مسائل پرداخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان برخی آیات و روایت گفت : اقتصاد مقاومتی خود مولود فرهنگ است  و روایات زیادی درباره معیشت و اقتصاد داریم.

وی تصریح کرد : یکی از مفاهیمی که نیاز به بازنگری اساسی دارد تعریف خود هنر است و این را باید بدانیم که اولین هنرمند خدا است و به همین دلیل باید به هنر و امور هنری دیدی توحیدی داشته باشیم.

وی گوشزد کرد : باید جوانان را به سمت کتب سالم سوق دهیم نه کتبی که مشکل ساز و مسئله آفرین است.

انتهای پیام/م

وزارت ارشاد با نگاهی انقلابی به مسائل بپردازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار