وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهیدان و ادای احترام به شهدای این شهر وارد دارالمومنین کاشان شد.

وزیر ارشاد وارد کاشان شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دقایقی قبل وزیر ارشاد در بدو ورود به شهرستان کاشان بر سر مزار چهارشهیدی کاشان شهیدان حاج محمدرضا، حاج محسن، جواد و علی اصغر بارفروش و اهدای گل و قرایت فاتحه ضمن تجدید میثاق به شهدای این شهر ادای احترام کرد.

همچنین وزیر ارشاد با اهدای گل و قرائت فاتحه در قطعه شهدای مدافع حرم و مزار امام جمعه فقید کاشان آیت الله سید مهدی یثربی (رضوان الله تعالی علیه) ادای احترام کرد.

نخستین برنامه حضورسید عباس صالحی، امروز  در کاشان افتتاح گذرهای فرهنگ و هنر کاشان واقع در بافت تاریخی این شهر از محور مسجد و مدرسه آقابزرگ تا میدان فرهنگ و هنر (کمال الملک) و شرکت در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان میهمان کاشانی های هنرپرور ، هنردوست و هنرمند است.

شرکت در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در کوشک کمال الملک در ساعت 11 سومین برنامه حضور وزیر در این شهرستان است.

اقامه نماز ظهر و دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان در ساعت 12 را چهارمین برنامه وزیر و افتتاح نمایشگاه تصویرگری کتاب چین و شرکت در همایش تجلیل از حامیان خانواده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان دو برنامه پایانی مقام عالی وزارتخانه در این شهرستان است.

شایان ذکر است: امروز نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با یکصد برنامه و حضور نویسندگان و شاعرات برجسته کشوری بویژه عموزاده خلیلی، هوشنگ مرادی کرمانی، افسانه شعبان نژاد و مصطفی رحماندوست از 22 تا 25 آذرماه در کاشان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

سفر وزیر فرهنگ به کاشان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.