معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی در راستای سالم سازی اماکن ورزشی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در راستای سالم سازی اماکن ورزشی و نظارت بر عملکرد باشگاهها، پس از انجام چندین مرحله بازرسی که حجم آن در 4 سال گذشته بی سابقه بوده است، 10 باشگاه به دلایل مختلف تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

وی بیان کرد: از این 10 باشگاه، 4 مورد به دلیل فقدان مجوز، 4 مورد به علت عدم تمدید مجوز طبق موازین قانونی، یک مورد به دلیل عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی و یک مورد هم به دلیل فعالیت در ایام تعطیلات مذهبی(شب های قدر) تا اطلاع ثانوی پلمپ شده اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: پاسخگویی به اعتماد خانواده ها در راستای فعالیت اقشار مختلف جامعه از جمله نوجوانان، جوانان و بانوان در باشگاههای ورزشی، وظیفه مسوولان اجرایی ورزش استان است و در این راستا و جهت سالم سازی اماکن ورزشی، بازرسی و نظارت بی وقفه در خصوص تمام مکان های ورزشی خصوصی و دولتی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

پلمب اماکن ورزشی در اردبیل

برچسب ها: باشگاه ورزشی ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.