فرماندار شهرستان نیر گفت: گام موثری درخصوص تقویت توریسم ورزشی در شهرستان نیر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر در مراسم افتتاح اولین باشگاه ورزشی پرورش اندام و آمادگی جسمانی شهرستان نیرکه با حضور مسئولان و قهرمانان ملی پرورش اندام استان اردبیل برگزارشده بود ، افزود: شهرستان نیر از لحاظ سرانه ورزشی رتبه برتری را در استان به خود اختصاص داده که خوشبختانه با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در بحث ورزش میتوانیم توریسم ورزشی را در شهرستان تقویت کنیم.

وی گفت: شهرستان نیر از لحاظ آب و هوایی همه ساله شاهد حضور تیم های لیگ برتری و دسته یکی فوتبال کشورمان می باشد که راه اندازی توریسم ورزشی یکی از نیازهای مبرم شهرستان می باشد.

احمدی با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد باشگاههای ورزشی گفت: درتلاش هستیم برای راه اندازی باشگاههای ورزشی خصوصی تسهیلات با کمترین سود بانکی به آنها تخصیص یابد تا شهرستان نیر شاهد شکوفایی در امر ورزش قهرمانی و ایجاد باشگاههای خصوصی ورزشی شود.

اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر هم با بیان این مطلب که خوشبختانه در شهرستان نیر در امر ایجاد باشگاه ورزشی گام های موثری برداشته شده، افزود: با ایجاد باشگاههای ورزشی خصوصی جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا می کنند و از ناهنجاری های اجتماعی دوری می کنند.

وی خواستار حمایت مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد و راه اندازی باشگاههای ورزشی خصوصی در شهرستان نیر شد.

 

انتهای پیام/ح

شهرستان نیر از لحاظ سرانه ورزشی رتبه برتر استان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.