شهردار منطقه یک کرمان گفت: عملیات بهسازی فضا‌های رها شده و بلااستفاده شهر کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رضا خیاط زاده؛ شهردار منطقه یک کرمان با بیان اینکه در راستای بهسازی محیط‌های شهری به دنبال آن هستیم تا فضا‌های رها شده و بلااستفاده در سطح منطقه را بازسازی کرده و به آن‌ها جانی تازه ببخشیم، گفت: اعتباری به این امر اختصاص داده شده تا با کمترین هزینه، فضا‌های بی‌روح را زنده کنیم.

وی افزود: در هفت ماهه امسال، ۱۰ هزار و ۸۹۴ متر طول جدول‌گذاری، دو هزار و ۳۷۷ مترمربع عملیات کف سازی، ۳۸ هزار و ۹۵۰ مترمربع روکش آسفالت و ۱۲۷ هزار و ۱۶۶ مترمربع زیرسازی معابر درسطح منطقه یک انجام شده است.

وی افزود: در مدت زمان یاد شده همچنین ۶۵۰ مترمربع اصلاح هندسی در راستای تسریع در عبور و مرور خودرو‌ها و کاهش ترافیک انجام شده است.

شهردار منطقه یک کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اولویت اصلی منطقه یک در شش ماهه اول امسال را بهره‌برداری از پل شهید بهشتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همت و همکاری سایر واحد‌های شهرداری، این پل به بهره‌برداری رسید.

خیاط زاده با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون دو المان در پارک ریاضیات و بوستان مشاهیر نصب شده است، تصریح کرد: در صورت نیاز، المان و سردیس‌های جدید طراحی و در فضا‌هایی مناسب نصب خواهد شد.
انتهای پیام/ی

ساخت بوستان والمان در نقاط مختلف شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار