همایش هدفمندی آموزش های فنی و حرفه ای در مسیر فرصت های شغلی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه ای استان گیلان درهمایش هدفمند کردن آموزش های فنی و حرفه ای در مسیر فرصت های شغلی گفت : هدفمند کردن آموزش های فنی و حرفه ای در راستای فرصت های شغلی گیلان با همکاری همه دستگاه های اجرایی در حال اجراست.

وی بر گسترش فرهنگ کسب و کار در جامعه تاکید کرد و افزود: آموزش های فنی و حرفه ای دارای ۲ مخاطب اصلی با عنوان شاغلان و افراد جویای کار است که باید برای پیش برد اهداف این اقشار در گام اول نیاز سنجی بازار را انجام داد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان گیلان گفت :در گام بعدی با آموزش های جدی و کاربردی و نوین جامعه را با همکاری دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد مشاغل جدید تحریک کرده ، تا به مشاغل پایدار و پر بازده برسیم .

محمد حسینی به نقش فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال در کشور اشاره کردو افزود: ایجاد اشتغال پایدار در گرو مشارکت فنی و حرفه ای و دستگاه های اجرایی استان و صاحبان صنعت و صنوف است و هرچه این مشارکت بیشتر باشد اشتغالزایی برای بازار کار موثرتر است.

درپایان مدیران شرکت کننده دراین مراسم راهکارهای خود را در زمینه های ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های گردشگری ، توریسم  پزشکی و بوم گردی ارائه کردند.

 

انتهای پیام / ق

 

برپایی همایش هدفمندی آموزش های فنی و حرفه ای در مسیر فرصت های شغلی در رشت

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.