مومن زاده تقویت شرکت‌های دانش بنیان را یکی از زنجیره های تولید و ایجاد شغل دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرماندار رشت در جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش و شورای مهارت گفت: پژوهش بستر ساز توسعه ورشد کشور است و همه مسئولان باید در زمینه رشد پژوهشی در شهرستان اهتمام ورزند میر شمس مومن زاده تجلیل از پژوهشگران نمونه بخش‌های مختلف کشاورزی، علمی، فرهنگی و هنری، گردشگری و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش فناوری و فن بازار، نواختن زنگ پژوهش در مدارس شهرستان رشت و تجلیل از دانش آموزان برگزیده پژوهشگر، برگزاری نشست‌های تخصصی پژوهشی را از برنامه هفته پژوهش امسال عنوان کرد و افزود: امسال آثار پژوهش گران شهرستان رشت در نمایشگاه بزرگ پژوهش استان در راستای توسعه و ترویچ پژوهش در سالن آتش نشانی رشت به نمایش گذاشته می‌شود.
وی همچنین در جلسه شورای مهارت به ارتقاع مهارت در راستای ایجاد اشتغال در جامعه اشاره ه. کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های مهارتی درمراکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌ها باید با هدف نیاز روز بازار و ایجاد اشتغال باشد و و باید بطور هدفمند در زمینه ایجاد اشتغال ساماندهی شود.
فرماندار رشت افزود: با توانمند کردن بخش‌های خصوصی می‌توان کامی مهم در زمینه ایجاد اشتغال شهرستان برداشته شود و در این زمینه علاوه براینکه برای یک فرد شغل ایجاد می‌شود فرد مشغول بکار می‌تواند مولد کار برای دیگران نیز باشد
وی ادامه داد همه ادارات شهرستان که در زمینه مهارت مسئولند باید در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان مطالبه گر باشند و درافزایش شغل و کاهش بیکاری تلاش کنند.
مومن زاده تقویت شرکت‌های دانش بنیان را یکی از زنجیره های تولید و ایجاد شغل دانست و عنوان کرد دستگا‌ها باید شرایط دریافت خدمات از این شرکت‌ها را در راستای ایجاد اشتغال فراهم کنند.

انتهای پیام/آ
برچسب ها: فرمانداری ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.