بخش کشاورزی می تواند موتور محرک اقتصادی گیلان و شهرستان رشت باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرماندار شهرستان رشت در دومین جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی شورای کشاورزی شهرستان رشت در فرمانداری این شهر گفت:گیلان قطب کشاورزی است ومسوولان استان و شهرستان رشت با جدیت و برنامه ریزی دقیق ومطالعه و استفاده از فناوری‌های نوین، کشاورزی را به صورت علمی دنبال کنند تا شاهد تولید بیشتر کشاورزی و بهره وری بیشتر باشیم.
میر شمس مومنی زاده برگزاری جلسات هدفمند وبا برنامه تاکید کرد و افزود: با هدف گذاری این جلسات زمینه بهبود تولید و تقویت اقتصاد ملی فراهم می‌شود.
مومن زاده با اشاره به اینکه وظیفه شورای کشاورزی دنبال کردن مشکلات کشاورزی است، اظهار داشت: امروز در برخی از محصولات کشاورزی شاهد نزول وحتی کاهش تولید هستیم.
وی به تولید بیشتردربرخی رشته‌های کشاورزی بویژه پرورش ماهی، گلخانه و ابریشم اشاره کرد و افزود: با تولید و سرمایه گذاری در این محصولات می‌توانیم برای جوانان در روستا‌ها اشتغال ایجاد کنیم.
وی همچین به عقب ماندن شهرستان رشت از سایر شهر‌های استان گیلان در زمینه‌ی تولید گیاهان دارویی، زینتی، نوسازی، لایروبی وبهسازی اراضی کشاورزی تصریح کرد: در زمینه‌ی مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان باید تلاش بیشتری شود.
شرکت کنندگان در جلسه در پایان نظرات خود را در زمینه‌های چگونگی و راهکار‌های تولید محصولات کشاورزی بیان کردند.

انتهای پیام/آ
 
برچسب ها: فرمانداری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.