۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت‌: امسال ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به حدود ۷ هزار و ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

وی نیازسنجی فضای کسب و کار را نخستین مرحله از فرآیند اشتغالزایی و دریافت تسهیلات اعلام کرد و افزود: کارشناسان فنی کمیته امداد در هر کدام از شهرستان‌های استان گیلان زمینه‌های ایجاد شغل مورد نظر مددجو را بررسی کرده و توجیه اقتصادی آن را مشخص می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان استعدادسنجی و انجام مشاوره‌های شغلی را دومین مرحله از فرآیند اشتغالزایی مددجویان معرفی کرد و گفت: در این بخش استعداد متقاضی دریافت تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار بررسی شده و سپس در صورت نیاز، آموزش‌های شغلی و مهارتی به صورت رایگان به وی ارائه می‌شود.

علیرضا محمدی افزود: کمیته امداد گیلان برای ارائه آموزش‌های مهارتی با مراکزی نظیر اداره کل فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، و جهاد کشاورزی با هدف اشتغالزایی و آموزش مهارت کسب و کار برای مددجویان همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد حمایتی- امدادی از ۳ منبع اعتباری برای اعطای تسهیلات به مددجویان بهره می‌گیرد تصریح کرد: صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد، معرفی مددجویان به بانک‌های عامل و استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی از جمله این منابع هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.