در حال حاضر ۵۰۰ طرح اشتغال زا برای دریافت تسهیلات به بانک‌های گیلان معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آرش فرزام صفت جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ طرح اشتغالزا به بانک‌های استان گیلان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان از میزان سهم استان گیلان در تسهیلات اشتغالزایی جذب شده است افزود: تاکنون ۱۴۰ هزار نفر نیز برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در گیلان ثبت‌نام کرده اند.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطر نشان کرد: آمار و ارقام سیستم بانکی استان گیلان امیدوارکننده است و سال گذشته با رشد ۳۰ درصدی سپرده‌های بانکی در گیلان مواجه بودیم.

فرزام صفت با اشاره به اینکه فرآیند پرداخت تسهیلات پیش روی روند این اقدامات را با مشکل مواجه کرده است گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کشور ۲۰ اولویت تعریف شده و هم‌اکنون حوزه‌های دامداری، زنبورداری، ابریشم، مشاغل خرد و خانگی نیز به این تسهیلات اضافه شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های ثبت‌نام شده در کمیته‌فنی شهرستان‌ها و استان بررسی می‌شود تصریح کرد: بانک‌ها اختیار دارند  با وجود بررسی طرح‌ها در کمیته‌های فنی در شرایط نیاز طرح‌ها را بررسی کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

۵۰۰ طرح اشتغال زا آماده دریافت تسهیلات از بانک‌های گیلان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.