رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت از برخورد قانونی وقاطع این شبکه با فروشندگان آبزیان که به صورت سیار ودوره گرد در سطح شهر اقدام به فروش می‌کنندخبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پویا امجدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان، با خودرو‌هایی که به صورت سیار اقدام به فروش وعرضه ماهی ودیگر آبزیان در سطح می‌کنند وسلامت مصرف کنندگان را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: این خودرو‌ها فاقد مجوز حمل قرنطینه‌ای بهداشتی مواد پروتئینی بوده و شرایط مناسب برای حمل ماهی و حتی انجماد آن را ندارند و، چون ماهی هم پروتئینی با سرعت فساد بالا است، احتمال آلودگی و فاسد شدن آن در شرایط غیراستاندارد وجود دارد.

امجدی تصریح کرد: شهروندان گرامی ماهی ومیگوی مورد نیاز خودرا از مراکز مجاز وتحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و از خرید هر نوع ماهی ومیگو از فروشندگان دوره گرد خودداری کنند.

وی عنوان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مواد خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۲۴۲۳۷۱۰ به بازرسان این شبکه اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام گردد.
انتهای پیام/ی

برخورد با متخلفان در عرضه فراورده های دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار