شرکت سازنده گوشی‌های نوکیا در مصاحبه‌ای دلیل تأخیر در رونمایی Nokia 9، پرچمدار جدید نوکیا را کیفیت پایین تنظیمات دوربین این محصول اعلام کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل این هفته در نمایشگاه نوکیا 8.1، HMD Global تصمیم گرفت که در مورد گذشته، حال و آینده خود بسیار آگاه باشد. این شرکت اعلام کرده که تاکنون ۷۰ میلیون گوشی نوکیا فروخته است. این شرکت اذعان کرد که از این به بعد بیشتر تمرکز خود را روی پرچمدارانش خواهد گذاشت. در حال حاضر، یک گزارش تازه منتشر شده نشان می‌دهد که در مورد نوکیا ۹ PureView نیز صحبت شده است.

حالا که صحبت از رسانه‌های آلمانی شده، باید بگوییم که سرپرست HMD Global آلمان، Britta Gerbracht، تایید کرده که انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شود. وی همچنین چند بار در مصاحبه نام "Nokia 9" را آورد و گفت تولید آن با تأخیر مواجه شده و HMD Global می‌خواهد روی کیفیت پیشگام آینده خود تمرکز کند. به همین دلیل  زمانی که از کیفیت تنظیمات دوربین پشتی این تلفن همراه راضی نبود، تصمیم گرفت زمان رونمایی آن را به تعویق بیاندازد و در این مدت زمان این مشکل را رفع کند.

فروش نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیرککو، پیشگامان مدل پیشین نوکیا، بسیار ضعیف بود و HMD از این مسئله آگاه است. خوشبختانه، با ویژگی‌های برجسته Nokia 9 PureView، این شرکت امیدوار است که در مسئله فروش، تغییر چشمگیری داشته باشد. با این تفاسیر، ما متوجه شدیم که بزرگترین و مهمترین ورودی‌های پرچمداران نوکیا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خواهد بود.

ناگفته نماند، نماینده این شرکت زمان رونمایی Nokia 9 PureView را اعلام نکرده اما اگر اطلاعات اخیر دقیق باشد، این رونمایی باید در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه، پس از CES و قبل از MWC برگزار شود.


بیشتر بخوانید: برندگان جوایز The Game Awards 2018 اعلام شدند +تصاویر


انتهای پیام/

چرا Nokia 9 دیر رونمایی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار