تصاویر منتشر شده از قاب مدل ارزان Galaxy S10 مشخصات ظاهری این گوشی با صفحه نمایش مسطح را تأیید می‌کند.

ظاهر ارزان‌ترین نسخه Galaxy S10 تأیید شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد افتتاح خط تولید پرچمدار خود یک مدل اقتصادی و ارزان را در خانواده Galaxy S10 تولید کند. در کنار نسخه‌های معمولی این سری گوشی هوشمند که با کیفیت هستند، مدلی ارزان وجود دارد و مدتی است که از وجود نداشتن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی باخبر هستیم. همچنین اطلاعات لو رفته از نسخه ارزان‌قیمت Galaxy S10 نشان می‌دهند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش مسطح است.

رندرهایی که از گوشی Galaxy S10 Lite در فضای مجازی به تازگی منتشر شده‌اند، این اطلاعات را تأیید می‌کنند. بر اساس رندرهای تازه منتشر شده، S10 Lite دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار دستگاه قرار گرفته است و نشان داده می‌شود که این گوشی قرار است با صفحه نمایشی مسطح تولید شود. سامسونگ مدت زیادی بود که یک گوشی با نمایشگری مسطح تولید نکرده بود اما به نظر می‌رسد برای پایین آوردن قیمت یکی از نسخه‌های پرچمدار خود دوباره به این نمایشگرها روی آورده است.

هرچند، چند ویژگی جذاب از این گوشی گرفته شده است، S10 Lite قرار است دارای دوربین اصلی دوگانه‌ای روی پنل پشتی خود باشد. البته، این خبر چندان غافلگیرکننده نیز به نظر نمی‌رسد چرا که گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ با سه یا چهار دوربین در پنل پشتی خود تولید شده‌اند.

در ادامه، تصاویری از رندر گوشی Galaxy S10 Lite را مشاهده می‌کنید که در فضای مجازی منتشر شده‌اند و قاب این گوشی را دور آن به نمایش می‌گذارند.

ظاهر ارزان‌ترین نسخه Galaxy S10 تأیید شد

ظاهر ارزان‌ترین نسخه Galaxy S10 تأیید شد

ظاهر ارزان‌ترین نسخه Galaxy S10 تأیید شد


بیشتر بخوانید: اندازه صفحه نمایش گوشی‌های سری Galaxy S10 فاش شد +عکس


انتهای پیام/

مدل ارزان Galaxy S10 با نمایشگری مسطح تولید خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۹:۲۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
به نام خدا
اگر دولت محترم فن افریینی یک نمونه برندگوشی خوب را می خریدچه خوب بود.
آخرین اخبار