اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده که اندازه صفحه نمایش و محل قرار گرفتن دوربین‌های سلفی آن‌ها را نشان می‌دهد.

اندازه صفحه نمایش گوشی‌های سری Galaxy S10 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، سامسونگ مشغول آماده کردن گوشی‌های جدید خود است. Galaxy A8s قرار است به زودی معرفی شود و پرچمدار آینده این شرکت، Galaxy S10 در سال 2019 معرفی خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا معرفی این پرچمدار مانده اما اطلاعات زیادی از آن لو رفته و تا زمان رونمایی از پرچمدار آینده این شرکت کره‌ای هم این حدس‌ها و فاش شدن‌ها ادامه دارد. به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی از گوشی‌های سری Galaxy S10 به اشتراک گذاشته شده است که اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.

ایوان بلس، فرد مشهور در زمینه افشا کردن اطلاعات گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سه رندر از گوشی‌های سری Galaxy S10 در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است. البته، این رندرها بر اساس کیس‌هایی طراحی شده‌اند که شرکت سامسونگ انتظار دارد برای خانواده پرچمدار خود تولید شود.

بر اساس این رندرها، کوچکترین و اقتصادی‌ترین Galaxy S10 با نام Galaxy S10 Lite یک نمایشگر 5.8 اینچی با یک حفره بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی در مرکز آن خواهد داشت. این در حالی است که S10 معمولی دارای نمایشگری 6.1 اینچی خواهد بود که با یک دوربین سلفی شبیه به نسخه سبک‌تر خود هموراه خواهد بود. بزرگترین گوشی این خانواده یعنی Galaxy S10 Plus هم دارای نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی خواهد بود و دو حفره برای دوربین سلفی خود خواهد داشت.

گفتنی است، این رندرها بر اساس شایعاتی طراحی شده‌اند که تا به حال شکل گرفته‌اند در نتیجه صحت آن‌ها در شک و شبهه باقی می‌ماند اما اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها توسط سایت مشهور Ice Universe تأیید شده است. تا به حال تنها اطلاعاتی که از این گوشی‌ها می‌دانیم، اندازه صفحه نمایش سری Galaxy S10 است. در ادامه رندرهایی را مشاهده خواهید کرد که ایوان بلس در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است.

اندازه صفحه نمایش گوشی‌های سری Galaxy S10 فاش شد +عکس


بیشتر بخوانید: مشخصات ظاهری سامسونگ Galaxy A8s در TENAA فاش شد


انتهای پیام/

ظاهر خانواده Galaxy S10 در فضای مجازی لو رفت +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار