تصویر لو رفته از گلس +Galaxy S10 وجود دو دوربین سلفی روی آن را تأیید کرد

تصاویر لو رفته از گلس محافظ صفحه نمایش +Galaxy S10 تأیید می‌کنند که این گوشی دارای دوربین دوگانه سلفی در یک حفره روی نمایشگر است.

تصویر لو رفته از گلس +Galaxy S10 حضور دو دوربین سلفی روی آن را تأیید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته رندرهایی از گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، +Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شد اما سؤال‌هایی درباره دقیق بودن آن‌ها وجود داشت و حتی سایتی که این رندرها را بارگذاری کرده، اعلام کرد که خبرهای دیگری از این گوشی در راه است. تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان‌دهنده گلس محافظ صفحه نمایش این گوشی هستند و تأیید می‌کنند که +Galaxy S10 قرار است با دو دوربین سلفی در حفره کپسولی شکل روی صفحه نمایش آن تولید شود.

سایت Ice Universe، یک منبع مورد اطمینان درباره اطلاعات سامسونگ این تصاویر را در صفحه خود بارگذاری کرده است. این تصاویر نشان می‌دهد که سامسونگ +Galaxy S10 قرار است با دو ماژول دوربین سلفی تولید شود که در فاصله کمی دورتر از هم قرار دارند و باعث بلا استفاده شدن بخشی از نمایشگر خواهند شد. علاوه بر این که بخشی از صفحه نمایش با وجود پیکسل در آن قسمت غیر قابل استفاده خواهد بود، به نظر می‌رسد بخشی از نوار وضعیت گوشی هم در صفحه نمایش غیر قابل استفاده شود.

پس از همه این‌ها، رندری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که احتمال زیادی دارد Galaxy S10 Plus شبیه آن باشد. اگر این رندر دقیق باشد، حداقل حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این گوشی باریکتر از پرچمدار نسل گذشته سامسونگ یعنی S9 خواهد بود. به نقل از یکی از افرادی که گوشی پرچمدار نسل آینده سامسونگ را دیده، طرح S10 Plus شگفت‌انگیز خواهد بود. علاوه بر این، تصویری مفهومی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که +Galaxy S10 را در کنار Galaxy S10 نمایش می‌دهد. بر اساس تصویر مفهومی این گوشی، مدل معمولی این خانواده دارای یک دوربین سلفی در حفره روی نمایشگر خود خواهد داشت.

این اطلاعات تقریبا این هشدار را می‌دهند که قرار است در سال 2019، شاهد گوشی‌هایی باشیم که با حفره‌ای روی نمایشگر خود تولید خواهند شد. اگرچه ادعای این که همه گوشی‌ها دارای چنین حفره‌ای خواهند بود یک اغراق است، به نظر می‌رسد نُرم پرچمداران آینده همین باشد.

در ادامه می‌توانید رندرهای منتشر شده از پرچمدار آینده سامسونگ را از نظر بگذرانید.

تصویر لو رفته از گلس +Galaxy S10 حضور دو دوربین سلفی روی آن را تأیید کرد

تصویر لو رفته از گلس +Galaxy S10 حضور دو دوربین سلفی روی آن را تأیید کرد

تصویر لو رفته از گلس +Galaxy S10 حضور دو دوربین سلفی روی آن را تأیید کرد


بیشتر بخوانید: تصاویر رندر گوشی +Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شد


انتهای پیام/

Galaxy S10 Plus با دو دوربین سلفی روی نمایشگر خود تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار