ساعت هوشمند اپل جان یک کاربر را نجات داد

سنسور ECG ساعت هوشمند سری ۴ اپل تاکنون حداقل جان یک انسان را نجات داده است.

ساعت هوشمند اپل جان یک کاربر را نجات دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تحقیقات اخیر محققان نشان می‌دهد سنسور ثبت ضربان قلب گوشی‌های هوشمند اپل و ساعت‌های هوشمند این کمپانی جان حداقل یک کاربر را نجات داد.

به کارگیری سنسور الکتروکاردیوگرام(ECG) در ساعت‌های هوشمند اپل ایده مفیدی است که تاکنون به بسیاری از کاربران اپل کمک کرده است. با توجه به اهمیت بسزای بررسی مداوم ضربان قلب و اطلاعات عمومی بدن در پیش‌گیری از بسیاری از بیماری‌ها، کمپانی اپل در این راستا سنسور تعیین تعداد ضربان قلب در مدت استاندارد را در محصولات هوشمند خو قرار داده است.

سنسور ECG ساعت هوشمند اپل با تعیین ضربان قلب کاربران در صورت غیرطبیعی بودن آن با هشدارهایی آن‌ها را آگاه می‌سازد. به تازگی یکی از کابران اپل واچ اعلام کرد: ((مدتی بود احساس ناراحتی قلبی می‌کردم و به طور مداوم ضربان قلبم را با سنسور ECG ساعت هوشمندم چک می‌کردم. اما بعد از هر بار تست ضربان قلب نتیجه خوبی دریافت نمی‌کردم لذا پس از مراجعه به پزشک متخصص متوجه شدم به نوعی عارضه قلبی دچار گشته‌ام. زمانی که پزشک متخصص به من گفت اگر دیرتر برای درمان اقدام می‌کردی در معرض خطر مرگ قرار می‌گرفتی با تمام وجود خود را مدیون ساعت هوشمند خود دانستم.))

پزشک متخصص بعد از رویت نوار قلب کاربر ساعت هوشمند اپل گفت: بهترین کار تو برای حفظ زندگیت، استفاده از سنسور ECG اپل واچ  بوده است؛ در واقع ساعت تو، زندگیت را نجات داد. پزشک متخصص برای مزاح با بیمار خود گفت: اگر من جای تو بودم سهام اپل را خریداری می‌کردم.


بیشتر بخوانید: تبدیل اپل واچ به آیپاد با این کیس جالب


انتهای پیام/

نقش حیاتی ساعت هوشمند اپل در نجات جان یک کاربر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.