طبق تحقیقات ۴۰درصد بزرگسالان غذا‌هایی را که در رستوران می‌خورند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند که این تصاویر بیشترین لایک‌ها را در اینستاگرام و فیس بوک به خود اختصاص می‌دهند.

کدام عکس‌ها در اینستاگرام و فیس بوک بیشتر لایک می‌خورند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محققان طی مطالعه‌ای که در آن ۲۰۰۰ فرد بزرگسال ـ که در ۱۲ ماه گذشته در بیرون غذا خورده بودند ـ مورد بررسی قرار گرفتند، اینستاگرام و فیس بوک نقش کلیدی برایشان داشت.

بیش از یک سوم افراد این کار را برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و فالوورهایشان انجام می‌دادند و ۴۲ درصد نیز صرفا به خاطر پیشنهاد دادن یک مکان خوب برای صرف غذا این کار را انجام می‌دادند.

 تقریبا نیمی از افرادی که به رستوران می‌روند، شبکه‌های اجتماعی خود را بر روی لب تاپ ها، آیپد‌ها و موبایل خود به همراه خود دارند.

کدام عکس‌ها در اینستاگرام و فیس بوک بیشتر لایک می‌خورند؟

تحقیقات نشان داده اند، به طور کلی ۴۰ درصد بزرگسالان غذا‌هایی را که در رستوران می‌خورند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند که این تصاویر بیشترین لایک‌ها را در صفحات اینستاگرام و فیسبوک به خود اختصاص می‌دهند.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها


محققان طی مطالعه‌ای که در آن ۲۰۰۰ فرد بزرگسال ـ. که در ۱۲ ماه گذشته در بیرون غذا خورده بودند ـ. مورد بررسی قرار گرفتند، اینستاگرام و فسبوک نقش کلیدی برایشان داشت. بیش از یک سوم افراد این کار را برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و فالوورهایشان انجام می‌دادند و ۴۲ درصد نیز صرفا به خاطر پیشنهاد دادن یک مکان خوب برای صرف غذا این کار را انجام می‌دادند.

کدام عکس‌ها در اینستاگرام و فیس بوک بیشتر لایک می‌خورند؟

محققان می‌گویند: برخی افراد آنچنان ذوقی برای عکس گرفتن از غذاهایشان داشتند که از صاحبان رستوران درخواست می‌کنند، لامپ‌هایی برسر میزشان قرار دهند که باعث شود تصاویر با کیفیت بهتر و زیباتر گرفته شوند.

آن‌ها همچنین اضافه می‌کنند: یکی دیگر از مزیت‌های به اشتراک گذاشتن عکس‌ها از نظر کاربران نیز این بود که آن‌ها قبل از رفتن به رستوران‌ها نسبت به قیمت غذا‌ها اطلاع پیدا می‌کردند و یا حتی می‌توانستند میز‌ها را برای مناسبت‌های خاص به صورت آنلاین رزرو کنند.

کدام عکس‌ها در اینستاگرام و فیس بوک بیشتر لایک می‌خورند؟

کریستی موریس بنیانگذار یک سایت بیزینسی می‌گوید: هرچند رستوران‌ها بواسطه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند و ممکن است لحظه‌ای مشتریانی داشته باشند، رستوران‌ها نباید از این مسأله غافل شوند که در نهایت کیفیت غذای آنهاست که مشتری‌های آن‌ها را در طول زمان نگه می‌دارد.

منبع: تابناک باتو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.