مدیرمخابرات منطقه کرمان گفت: ۳۰۰ نقطه روستایی در استان در حال ارتقای شبکه مخابراتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدرهام حسینی مدیرمخابرات منطقه کرمان گفت: متاسفانه استان کرمان در بحث مخابرات توسعه یافته نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های استان کرمان در این حوزه ضعیف است گفت: پروژه‌های در حال اجرا در استان را ادامه می‌دهیم.

مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به اینکه تغییرات نرخ ارز باعث مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها شده است عنوان کرد: در تامین تجهیزات با موانعی روبه‌رو هستیم، اما قابل حل است.

وی گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد شبکه مخابراتی استان ۳G است.

وی با بیان اینکه رومینگ یکی از شبکه‌ها بر روی شبکه‌های روستایی منتقل داده شده که ظرفیت خوبی را برای ارتباطات ایجاد کرده است عنوان کرد: با تغییر تکنولوژی در استان در حال ارتقای شبکه مخابراتی هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به اینکه از برنامه تلفن ثابت در استان عقب نیستیم گفت: حدود ۲۷۰ روستا داریم که کابل‌های آن‌ها از سال‌ها پیش سرقت شده و در دستور کار ارتباطاتی هستند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ نیروی انسانی در مخابرات استان مشغول کار هستند که حقوق و مزایای آن‌ها تامین و پیگیری می‌شود افزود: حدود ۴۹ میلیارد تومان پول ما که درآمد شرکت است در دست مردم است و باید وصول شود.

حسینی با اشاره به اینکه حدود یک میلیون مشترک تلفن ثابت در استان کرمان داریم که حدود ۷۸۰ هزار تلفن ثابت در حال کار هستند گفت: در زمینه تلفن همراه حدود دو میلیون و پانصد هزار شماره ظرفیت شبکه است که حدود دو میلیون شماره تلفن همراه در حال استفاده هستند.

مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به اینکه تغییرات نرخ ارز باعث مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها شده و در تامین تجهیزات با موانعی روبه‌رو هستیم گفت: حدود ۴۹ میلیارد تومان پول ما که درآمد شرکت است در دست مردم است و باید وصول شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان بر رفع نقاط کور مخابراتی در روستا و نقاط محروم تاکید کرد و افزود: استان کرمان یک استان پهناور است که گستردگی آن باعث شده تا خدمات‌دهی در همه نقاط استان سخت شود، اما نباید غافل بود.
مدیرمخابرات منطقه کرمان ساعاتی قبل با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

انتهای پیام /ی

مردم کرمان ۴۹ میلیارد تومان به مخابرات بدهی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار