عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان بوستان‌ها باید تدابیر لازم برای تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه درختان خیابان ولیعصر(عج) را ظرف دو ماه به شورا ارسال کند.

کاظمیضرب الاجل دو ماهه میلانی به سازمان بوستان‌های شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز دریکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران باید در خصوص شناسنامه درختان خیابان ولیعصر(عج) اقدام مناسب انجام دهد.

حسینی میلانی با تأکید بر ضرورت تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه‌ درختان خیابان ولیعصر(عج) از سوی شهرداری تصریح کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز ظرف دو ماه باید شناسنامه درختان محور ولیعصر(عج) را تکمیل و به شورای شهر ارسال کند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت حمایت و حفاظت از درختان خیابان ولیعصر(عج) افزود: شورای پنجم طی مکاتبات متعدد با شهرداری گزارش عملکرد این مصوبه را مورد پیگیری قرار داده است و متاسفانه گزارش‌دهی منظم شش ماهه در خصوص عملکرد این مصوبه وجود ندارد و آمار دقیق و جامعی از وضعیت درختان به شورا گزارش نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس بند 3 ماده 71 قانون شوراها از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز می‌خواهم تدابیر لازم برای تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه درختان محور ولیعصر(عج) در دستور کار قرار داده و ظرف دو ماه شناسنامه مذکور را تکمیل و به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار