رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آتش سوزی ساختمان رزمال‌ گفت: باید با استفاده از ظرفیت ماده 96 قانون کار، ساختمان‌های فاقد ایمنی پلمپ‌ شوند.

کارگاه‌های ساختمانی فاقد ایمنی باید پلمپ‌ شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم‌ نوری‌ رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران در یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) برگزار شد، با اشاره به آتش‌ سوزی ساختمان رزمال‌ در 14 آذر ماه 97 اظهار کرد: وقتی که این ساختمان 25 طبقه دچار آتش سوزی‌ شد، 26 نفر از کارگران‌ این برج دچار سوختگی‌ و دودگرفتگی‌ شدند و مشابه همین حادثه در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری در برج پارامیس‌ به دلیل فقدان توجه به ضوابط و مقررات ایمنی در دوره ساخت آن، رخ داد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ماده 96 قانون کار برای پلمپ‌ کارگاه‌های ساختمانی فاقد ایمنی برای کاهش این گونه حوادث تصریح کرد: باید در ارائه لایحه مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن‌ بلند مرتبه‌ سرعت بخشید.

وی افزود: با گذشت بیش از یک سال انتظار می‌رود که در لایحه مورد نظر برنامه منسجمی‌ برای ملزم‌ کردن مالکان ساختمان‌های بلند مرتبه‌ به ایمن‌سازی ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار