عضو شورای شهر تهران گفت: انتظار می‌رود شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت بالا را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

حق شناس خواستار در اولویت قرار گرفتن پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته به همراه آقایان سالاری، خلیل‌آبادی، موعظی و خانم امانی از پروژه فرهنگی واقع در منطقه 20 شهرداری در محوطه تاریخی برج طغرل بازدید کردیم و مواردی مشاهده شد که به استحضار می‌رسانم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر این موارد در راستای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی، نکاتی را به شهردار متذکر می‌شوم.

حق شناس با بیان اینکه بودجه تخصیصی در سال‌های 91 تا 97، 89 و نیم میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این در حالی است که عملکرد آن حدود 104 میلیارد تومان بوده که نشان از تلاش موثر سازمان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن بوده است و باتوجه به عدم تخصیص کامل بودجه سال جاری میزان مطالبات پیمانکاران به حدود 20 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: بخشی از این پروژه با قدری تلاش و همت همکاران و تخصیص کامل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

حق شناس خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه با درصد پیشرفت بالا اقدام کند و آن‌ها را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار