رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بر لزوم نظارت مستمر بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: یکی از اقدامات هر روزه پلیس راهور استان نظارت و کنترل خودرو‌های فعال در بخش سرویس مدارس است و تاکنون با انجام این نظارت‌های مداوم شاهد حادثه مهم ترافیکی در این حوزه نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پلیس راهور استان ضمن توجه به سرویس مدارس در شهر‌های بزرگ استان، نظارت خود را بر شهر‌های حاشیه‌ای و بخش‌ها نیز معطوف کرده است، افزود: بر این اساس جلسه ساماندهی سرویس مدارس در بخش سنگر با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش بخش سنگر، مسئول سرویس مدارس بخش و نماینده پلیس راهور استان برگزار شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به اینکه در این جلسه که در محل اداره آموزش و پرورش بخش سنگر برگزار شد، بر لزوم ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن خودرو‌ها و رانندگان سرویس مدارس تاکید شد، اظهار داشت: نظارت بر سرویس مدارس اولویت هر روزه پلیس راهور گیلان است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: قوانین، شرایط فعالیت خودرو‌های سرویس مدارس را مشخص کرده و پلیس با دقت و توجه ویژه بر اجرای صحیح قوانین نظارت می‌کند.

انتهای پیام/ع

نظارت بر سرویس مدارس اولویت هر روزه پلیس راهور گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.