کتاب «صدای خش خش کفش‌های من» اثر ۱۴ نویسنده ناشنوا، نوقلم و کتاب اولی در انتشارات داستان جمعه منتشر شد.

علی حاجی تقی مدیر مسئول انتشارات ارمغان طوبی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه انتشارات داستان جمعه یکی از زیر مجموعه‌های این انتشاراتی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان  است، گفت: انتشارات داستان جمعه امسال ۴ عنوان کتاب منتشر کرد که یکی از آن‌ها کتابی با عنوان «صدای خش خش کفش‌های من» است.

وی با بیان اینکه این کتاب مجموعه ۱۴ داستان کوتاه از داستان نویسان ناشنوا، نوقلم و کتاب اولی  است، گفت:برای دریافت آثار این داستان نویسان فراخوانی در انتشارات ارمغان طوبی منتشر کردیم و ناشنوایان زیادی در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۱۴ اثر از میان آثار رسیده به جشنواره برگزیده شد که این آثار را امسال منتشر کردیم.

وی با بیان اینکه کتاب «قصری در مه» اثر ازولا ایسیل در انتشارات داستان جمعه منتشرشد، گفت:این کتاب یک داستان است که برای نوجوانان به رشته تحریر درآمده است.

حاجی تقی گفت:ترجمه‌ای از کتاب «رنه واتسون»، برنده جایزه نشان نیوبری در سال ۲۰۱۸ را در انتشارات داستان جمعه منتشر کردیم که شهلا انتظاریان کار ترجمه این کتاب را برعهده داشت. کتاب کمک استریپ «چه کار کنم با نی نی» اثر «سپیده خلیلی» هم در این انتشاراتی چاپ شد.

وی گفت:سپیده خلیلی دکترای روانشناسی بالینی دارد و داستان نویس حوزه کودک و نوجوان است. وی در این کتاب، به چالش‌هایی می‌پردازد که خانواده‌هایی با بچه‌های کوچک هنگام متولد شدن فرزند دیگر خانواده با آن رو به رو می‌شوند.

مدیر مسئول انتشارات ارمغان طوبی با اشاره به اینکه آثاری را در انتشارات داستان جمعه، یکی از زیر مجموعه‌های این انتشاراتی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در دست انتشار داریم، گفت: یکی از کتاب‌هایی که قرار است در انتشارات داستان جمعه منتشر شود کتاب چهار جلدی با عنوان «نی نی قصه» است.

وی با بیان اینکه ریحانه جعفری، نگارش کتاب و نیلوفر برومند تصویرگری آن را برعهده داشت، بیان کرد:یک مجموعه چهارجلدی از خانم کلر ژوبرت هم قرار است در این انتشاراتی منتشر شود که نیلوفر برومند تصویرگر این اثر است.

مدیر مسئول انتشارات ارمغان طوبی بیان کرد:در این کتاب داستان‌هایی از زبان حشرات درباره شکرگزاری نقل می‌شود همچنبن یک مجموعه چهارجلدی دیگر با عنوان «خرگوش‌های کلبه» اثر خانم جعفری با تصویرگری علی خدایی در انتشارات داستان جمعه چاپ خواهد شد.

حاجی تقی ادامه داد: داستان ایرانی اثر منصور علی مرادی درباره یک شهر زیرزمینی است این کتاب به همراه چند کتاب دیگر ترجمه شده در انتشارات داستان جمعه در دست انتشار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.