معاون حمایت کمیته امداد خراسان رضوی گفت:کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال از دانشجویان و طلاب تحت پوشش خود حمایت کرد.

حمایت کمیته امداد خراسان رضوی از ۳۲۰۰ دانشجو و طلبهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمدرضا شهرکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه در سطح خراسان رضوی حمایت کرد.

وی تصریح کرد: از سه هزار و ۲۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی دو هزار و ۹۷۰ نفر دانشجو و ۲۳۰ نفر طلبه حوزه علمیه هستند.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد به هزار و ۷۶۰ دختر و هزار و ۴۴۰ پسر خدمات دانشجویی ارائه داده است.

شهرکی با بیان متغییر بودن پرداخت شهریه دانشگاه به مددجویان بر اساس نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی، افزود: این نهاد، کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان رشته‌های زیر نظر وزارت علوم و حوزه‌های علمیه را پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: در نیمه ابتدای امسال ۵۹۸ نفر در مقطع کاردانی، دو هزار و ۱۰۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۲۳۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر در مقطع دکترا و ۲۳۰ نفر در سطح‌های یک تا سه حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند.

انتهای پیام//م.ص


حمایت کمیته امداد از دانشجویان و طلاب تحت پوشش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
مجلس باید با تصریح مشمول بودن اعاده به کارها (چه قبل و چه بعد از سال 1395) تکلیف این قانون شکنان دانه درشت را یکسره کند.