معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد گفت: این نمایشگاه فردا در مشهد با مشارکت ۴۵۰ غرفه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،اسماعیل خیرخواه دبیر برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت:این نمایشگاه فردا در مشهد با مشارکت ۴۵۰ غرفه از ۱۷ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، شش سازمان اجرایی، پنج مرکز تحقیقاتی، دو مرکز از پارک علم و فناوری و چهار کارگزار و حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال درنظر گرفته شده است تا از ایده‌های برتر حمایت شود؛ ۱۸ کارگاه، پنج نشست علمی، سه مسابقه و یک سمینار ایدز و غربالگری رایگان ایدز به مناسبت روز جهانی ایدز در حاشیه نمایشگاه پژوهش امسال برپا می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد افزود:سامانه‌ای برای ثبت نام در کارگاه و همایش‌های نمایشگاه راه اندازی شده است که تمام ثبت نام‌ها در آن صورت می‌گیرد.

خیرخواه ادامه داد:کمیته برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش استان به دانشگاه آزاد مشهد واگذار شده است، کمیته‌های چهارگانه هفته پژوهش شامل کمیته علمی، فن بازار، برگزاری، اطلاع رسانی شهرداری، به دانشگاه‌ها و نهاد‌های مختلف استان واگذار شده است.

نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه از ساعت ۶ بعدازظهر با حضور سرپرست استانداری و مسئولان استانی و اختتامیه نیز روز پنجشنبه در سالن همایش‌ها نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// ز.‌ی


نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.