استاندار چهارمحال و بختیاری از شرکت‌های خدمات‎رسان خواست: طلب خود بابت مصرف آب، برق و گاز در مدارس را از طریق دریافت اوراق مشارکت تهاتر کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ششمین نشست سال جاری شورای آموزش و پرورش استان، با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: علم و دانش از زیرساخت‌های توسعه در بخش‌های مختلف محسوب می‎شود.

وی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی آموزشی به عنوان کانون‌های علم و دانش نیازمند تأمین اعتبار و حمایت دستگاه‌های مختلف هستند.

عباسی در ادامه با اشاره به بدهی آموزش و پرورش در ازای مصرف آب، برق و گاز در مدارس، گفت: مسئولان شرکت‌های خدمات‌رسان باید این بدهی‎ها را از طریق دریافت اوراق مشارکت تهاتر کنند.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و باید در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیرین استفاده کرد.

عباسی ادامه داد: برخی مسئولان ملی برای اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها درخواست مشارکت استان در تأمین بخشی از اعتبارات را دارند که مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید اجازه تنظیم موافقت نامه با این شرایط را بدهند.

انتهای پیام/ن

نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار