مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: رکن اصلی آموزش و پرورش را باید در آموزش ابتدایی کاوش نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در گردهمایی مدیران دوره ابتدایی گفت: رکن اصلی آموزش و پرورش را باید در آموزش ابتدایی کاوش کرد، در همین راستا توجه خاص به آموزش ابتدایی یک ضرورت به شمار می رود.

وی بیان کرد: براساس یافته های پژوهشی کامیابی و ناکامی دانش آموزان در دوره های بالاتر به دوره ابتدایی بستگی دارد، بنابراین مدیران باید محیطی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم کنند.

نعیمی تبیین دقیق اهداف و سیاست های این دوره را رمز ترقی معرفی کرد و اظهار داشت: پی ریزی ستون ها و رشد اجتماعی کودکان در این دوره شکل می گیرد از این روی تدوین برنامه ای جامع و مناسب برای دست یافتن به نتایج مطلوب یک ضرورت انکار ناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: با توانمندسازی نیروی انسانی و برگزاری دوره های آموزشی می توان ضمن دست یابی به روند مورد انتظار آموزشی، در مسیر تحول آفرینی آموزشی و پرورشی گام برداشت.

این مقام مسئول در پایان به برنامه جامع بازدید اشاره کرد و افزود: مدیران باید علاوه بر توجه خاص به شاخص های بازدید، به بازدیدها به عنوان فرصتی برای شناسایی مشکلات و ضعف ها و همچنین مجالی جهت نواوری آموزشی نگاه کنند .

انتهای پیام/گ

آموزش ابتدایی نقش مهمی در آموزش دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.