معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در هشت ماه امسال ۵۵۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه در هشت ماه امسال ۵۵۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی با دریافت کمک هزینه جهیزیه راهی خانه بخت شدند ، گفت: یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی اختصاص یافته است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز جهیزیه زوج‌های نیازمند تحت حمایت  از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد استان تأمین شده است.

خوجانی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال برای تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان و ۶۹ مرکز نیکوکاری فعال در استان و یا شماره‌گیری *۰۵۸#۸۸۷۷* از طریق اپراتور‌های تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت مشارکت کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان به پرداخت کمک موردی به هزار و ۷۰۷ نفر از مددجویان و افراد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این زمینه سه میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

خوجانی گفت: کمیته امداد خراسان شمالی علاوه بر ارائه خدمات مستمر، به‌صورت موردی نیز یاری گر نیازمندان است و در یک یا چند سرفصل خاص حمایتی ازجمله درمان، اشتغال، فرهنگی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های موردی خدمات هدفمند و زمان‌دار ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ ب

فعالیت ۶۹ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.