مدیر تأمین مسکن کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از هفت میلیارد تومان برای مسکن خانوار‌های مددجوی زلزله‌زده استان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، برات سلیمی مدیر تأمین مسکن کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به زلزله اردیبهشت‌ ماه سال گذشته گفت: تاکنون برای ساخت و تعمیر منازل مددجویان آسیب‌دیده زلزله استان بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به این که مسکن هزار و ۱۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زلزله سال گذشته آسیب دیدند ، افزود:کمیته امداد استان برای کمک به مددجویان آسیب‌دیده زلزله ۱۷۸ واحد مسکونی مقاوم ساخته و تحویل داده است.

سلیمی گفت: در این مدت بیش از ۹۰۰ مورد از منازل مددجویان آسیب‌دیده در این حادثه تعمیر و بازسازی شده است و منابع ساخت و تعمیر ساختمان‌ها از منابع بلاعوض و داخلی کمیته امداد استان و منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و خسارت‌های پرداختی توسط بیمه تأمین اعتبار شده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمیته امداد استان برای دستیابی به راهبرد‌های اساسی خود طرح بیمه حوادث منازل مددجویان را در دست اجرا دارد و تمامی مددجویان به‌طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند و حتی مددجویانی که در منازل استیجاری نیز به سر می‌برند از خدمات این طرح بهره‌مند‌ می شوند.

وی اظهار کرد: منازل مسکونی و اثاثیه منزل مددجویان برای مقابله با بروز چالش‌هایی در برابر سوانح و بلایای طبیعی بیمه‌ شدند و کمیته امداد استان روزانه حوادث و سوانح غیرمترقبه برای مددجویان را رصد و پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ ب 

تعمیر و مقاوم سازی مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.