معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۷۷۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در حوزه صنایع دستی در استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، پور رمضانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه با حمایت و نظارت مستمر کمیته امداد ۷۷۰ طرح صنایع دستی  مددجویان کمیته امداد در استان در حال اجراست، گفت: از این تعداد ۷۰۰ طرح در حوزه تولیدات قالی و گلیم در استان فعال است.

وی طرح‌های صنایع‌دستی را یکی از محور‌های توسعه اشتغال خانگی در استان اعلام کرد و افزود: توجه به صنایع‌دستی و توسعه آن بین مددجویان از جمله زنان سرپرست خانوار توانسته تأثیرات به سزایی در توانمندی و خودکفایی خانواده‌ها داشته باشد.

پور رمضانی اظهار کرد: در ۸ ماهه امسال ۴۳ طرح صنایع دستی برای مددجویان راه‌اندازی شده که در این بخش ۴۳۴ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: مددجویان کمیته امداد استان در حوزه صنایع دستی در رشته‌های گلیم‌بافی ، چادرشب دوزی ، کلاه کرکی ، عروسک‌سازی ، نمدمالی ، معرق ، مشبک ، خیاطی تزیینی ، گلدوزی ، گل‌سازی ، ظریف دستی ، طراحی ، گرافیک ، تابلو فرش ، ساخت مبلمان در حال فعالیت هستند.
وی افزود: امسال ۷۷ تخته فرش دست بافت به ارزش ۲۱۵ میلیون تومان توسط مددجویان کمیته امداد استان تولید شده است.

انتهای پیام/ ب

راه اندازی۴۳ طرح صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.