رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی گفت: جودوکاران خراسان شمالی در مسابقات جوانان کشور در یزد در بین ۱۵ تیم حاضر، قهرمان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، کوروش خسرویار رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: تیم جودو جوانان خراسان شمالی با کسب ۴ طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی جودو جوانان ، جایگاه نخست کشور را در رده‌بندی تیمی از آن خود کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

وی با بیان این که خراسان شمالی با ۹ جودوکار در این رقابت‌ها حضور یافت ، افزود: در پایان رقابت‌های تیمی جودوی جوانان کشور در یزد، جودوکاران خراسان شمالی با پیروزی بر تیم تهران در دیدار پایانی، قهرمان مسابقات جوانان کشورشدند.

خسرویار گفت: قاسم باغچقی در وزن ۹۰ کیلوگرم صاحب نشان طلا ، مجتبی ربانی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره و حسین روحانی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

وی اظهار کرد: در روز نخست، رقابت‌ها در ۴ وزن ۵۵ کیلوگرم ، ۶۰ ، ۶۶ و ۷۳ کیلوگرم پیگیری شد و خراسان شمالی در این اوزان ۵ نماینده داشت.

رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی گفت: مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۰ کیلوگرم ، علی محمدی بریمانلو در وزن ۶۶ کیلوگرم و رضا پارساپور در وزن ۷۳ کیلوگرم ۳ طلایی استان در رقابت‌های روز نخست بودند و بااقتدار سکوی اول این مسابقات را از آن خود کردند و مدال طلا به گردن آویختند و همچنین امیرحسین یزدانی جودوکار وزن ۵۵ کیلوگرم استان نیز به‌عنوان پنجمی دست یافت.

وی افزود: در روز دوم مسابقات جودوکاران استان بازهم خوش درخشیدند و ۱ طلا ، ۱ نقره و یک برنز برای استان به دست آوردند.

گفتنی است: تیم خراسان رضوی و تیم البرز در رده‌بندی تیمی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به دست آوردند و عنوان سوم مشترک هم به خراسان رضوی و مازندران رسید.

مسابقات قهرمانی جودو جوانان کشور با حضور ۲۲۷ جودوکار در غالب ۳۲ تیم در یزد برگزار شد.

انتهای پیام / ب


جودوکاران خراسان شمالی بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور ایستادند

برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.