رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی از برگزاری مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از جنورد ، براتعلی سعیدی رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی گفت: مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور به میزبانی بجنورد و در ۶ رده سنی از ۲۵ تا ۴۵ سال و در ماده‌های شنای ۵۰ متر، ۱۰۰ متر، کرال سینه، کرال پشت و قورباغه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور به‌منظور انتخاب تیم ملی شنا کارگری برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا برگزار می‌شود.

سعیدی گفت: این مسابقات از امروز ۷ آذرماه تا ۹ آذرماه برگزار می‌شود که هم به‌صورت انفرادی و هم تیمی است و تاکنون ۱۹ استان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی اظهار کرد: نفرات برتر به تیم ملی کارگری دعوت می‌شوند تا با تائید فدراسیون و انجمن هیات ورزشی کارگران در تیرماه سال آینده به مسابقات جهانی شنا در اسپانیا اعزام شوند.

وی محل برگزاری مسابقات را استخر کارگران بجنورد عنوان کرد و گفت: از امروز ساعت ۲ عصر پذیرش تیم‌ها را خواهیم داشت و پنج‌شنبه افتتاحیه و پنج‌شنبه‌شب نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه از شبکه استانی روی آنتن خواهد رفت.

وی بابیان اینکه هر استان می‌تواند ۶ شناگر و یک سرپرست و یک مربی اعزام کند، افزود: از خراسان شمالی نیز یک تیم حضور دارد و حضور ۱۰۰ شناگر پیش‌بینی‌شده است که با همکاری هیات فوتبال استان در خوابگاه این هیات و خوابگاه‌های خانه معلم اسکان داده می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه این مسابقات سومین میزبانی هیات ورزشی کارگری استان از مسابقات کشوری است، گفت: مسابقات دوی صحرا نوردی و تنیس روی میز را در تابستان میزبانی کردیم و اکنون نیز سومین میزبانی را پیش رو داریم.

سعیدی مشکل اصلی را نبود خوابگاه عنوان کرد و گفت: در بحث خوابگاه مشکل وجود دارد و فکری باید بشود، به علت نبود خوابگاه فقط می‌توان در تابستان میزبانی مسابقات را برای استان گرفت چراکه آن زمان دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل هستند و در زمان‌های دیگر واقعاً مشکل خوابگاه داریم.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی در خصوص محل برگزاری مسابقات افزود: استخر کارگران در مجموعه اداره تعاون است و بستری مناسب محسوب می‌شود و استاندارد یک است و قابلیت میزبانی دارد.

انتهای پیام / ب 

برگزاری مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.