فرماندار سردشت گفت:۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نژاد جهانی  فرماندار سردشت در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: تامین اجتماعی اگر با مشکلی مواجه شود به مقوله‌ای اجتماعی و امنیتی تبدیل می‌شود بنابراین از نظر بینش و فلسفه نگاه دولت به تامین اجتماعی به صورت ویژه نگاه حمایتی است.

نژاد جهانی ادامه داد: بستر‌های بکر سرمایه گذاری در زمینه‌های طبیعت گردی و توریسم درمانی در استان و شهرستان وجود دارد که با تکیه بر همفکری، تعامل و همدلی می‌توان در این راستا گام‌های اساسی را برداشت.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز گفت: در سردشت تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده اصلی وجود دارد که با احتساب خانواده هایشان این تعداد به حدود ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

مقصود مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در سردشت ۸۵۰ نفر مستمری بگیر شامل بازنشستگان، از کار افتاده، و بازماندگان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: شعبه سردشت جزو شانزده شعبه اصلی آذربایجان غربی است و ۷۶۰ کارگاه و بنگاه اقتصادی را تحت پوشش دارد.

وی اضافه کرد: ضریب پوشش این سازمان در سردشت به ارتقا نیاز دارد و برای رسیدن به اهداف سازمانی در این شهرستان به همکاری مسوولان امیدوار هستیم.

مقدمی در خصوص بیمه شدگان آذربایجان غربی نیز گفت: این سازمان در استان ۳۶۸ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد و با احتساب خانواده هایشان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسند.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی استان از نظر ارزیابی شاخص‌های عملکرد در سال گذشته رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه توسعه تاثیرگذار است، گفت: حمایت از تامین اجتماعی به تقویت دولت منتهی شده و سعی برآن است که ساز و کار‌ها به سمت و سوی شعار سال حرکت کرده و رضایت مردم نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

دیدار  مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار سردشت

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.