فرماندار میاندوآب به همراه مسئولان شهرستانی از پلی کلینک شهید باکری میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ناصر امیری فرماندار میاندوآب در بازدید از بخش‌های مختلف پلی کلینک ، با بیمارانی که در محل این درمانگاه حضور داشتند گفتگو کرد.
 
فرزام عابدین فام رئیس پلی کلینیک شهید باکری میاندوآب با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: این مرکز از کلینک به پلی کلینیک ارتقا یافته و همچنین در ارزشیابی مراکز درمانی از سطح دو یه سطح سه ارتقا یافته ایم و در حال حاضر در این مرکز درمانی علاوه بر پزشک عمومی، متخصص داخلی، پزشک متخصص زنان ارائه خدمات می‌کنند و بزودی هم متخصص قلب به این مجموعه اضافه خواهد شد و مردم عزیز از خدمات آزمایشگاهی و رادیولوژی و دندانپزشکی هم در این مرکز بهره‌مند هستند.
 
عابدین فام با اشاره به اینکه با چارت فعلی ۴۱ نفر در این پلی کلینیک مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: با چارت جدید کارکنان مجموعه به ۶۰ نفر افزایش خواهد یافت و روند استخدام این نیرو‌ها هم طی شده و در مرحله گزینش هستند که بزودی به این مجموعه اضافه خواهند شد.
 
وی ادامه داد: ماهانه به ۲۱ تا ۲۲ هزار نفر در این مرکز خدمات پزشکی رایگان برای بیمه شده‌های تامین اجتماعی ارائه می‌شود و روند پذیرش بیمار در این مرکز به صورت الکترونیک است و نیازی به همراه داشتن دفترچه درمانی نیست و این مرکز در دو شیفت صبح و عصر در خدمت مراجعه کنندگان است.
 
انتهای پیام/م
 

حضور فرماندار میاندوآب در پلی کلینک شهید باکری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.